少しずつ架線が撤去され始めているが、線路の両側には雑草やオシロイバナが生い茂り始め、錆び付いた線路が「強者どもの夢のあと」状態になりつつある。
そんな今朝は、調布駅の信号系に故障があったそうで、始発から大混雑!いつもなら30分足らずで渋谷まで出られるところが、1時間近くもかかった。
最初はなんとか乗り切ったが、早速初期不良が発生したようだ。
渋谷ベランダのホップが元気に育っている。
渋谷センター街の「ゼンモール」が先月末で閉店し、そのまま「サカゼン」に変わった。「青山」と並ぶ、渋谷では珍しく紳士物の店だが、売られている物が変わったのかどうか?入ってみる気もしないので何が売られているんだろう。
今日のランチは、更科そば。この店も周りの店が賑やかになりすぎてほとんど埋没してしまった。(hide)
As early as 17 days have passed since the Keio Line Chofu Station is underground.
Overhead line has begun to be removed gradually, overgrown weeds start on both sides of the line, is becoming "state after the dream of strong mens" line is rusty.
There was a failure of the signal system Chofu Station, such a morning, from the first train crowded! Is a place to be out in less than 30 minutes to Shibuya would always, it took almost an hour.
At first Keio line was somehow survived, initial failure seems to have occurred immediately.
Shibuya veranda hop is growing vigorously.
"Zenmall" in Shibuya Center will close at the end of last month, was changed to "Sakazen" as is. Along with "Aoyama", Shibuya store stuff but uncommon gentleman, something being sold or what has changed? What I would do is being sold because it does not even feel like I entered.
Today's lunch, Sarashina Soba. I was almost buried shop around will be too busy to be this shop. (hide)
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