2012年9月3日

町田市保健所主催のセミナー

朝晩が、ずいぶん涼しくなって嬉しいですね。
今日の午後、町田市保健所からの依頼で
セミナーを担当させていただきました。
対象は町田市の保育園の給食担当者や
飲食店の方々など調理に従事されている40名ほどの皆様でした。
テーマは「保存食の活用術」です。
私にとっては、パワーポイントを使ったお話は
初めてのことだったので、
ドキドキしながらお話をさせていただきました。
皆様、とっても熱心にお聞きくださって感謝申し上げます。
そして町田市保健所のスタッフの皆様にも大変お世話になりました。
ありがとうございました!(tami)

Is morning and evening, I'm glad to become quite cool.
This afternoon, at the request of the health center Machida
I was allowed to charge the seminar.
And the person in charge of the nursery school lunch target Machida
It was everyone of about 40 that are engaged in cooking, such as people dining.
The theme is "Techniques of food preservation."
For me, the story using PowerPoint
Since it was the first time that
We have to talk about anxiously.
Everyone, I would appreciate it Please listen very hard.
Thank you very much to everyone of the staff of the health center and Machida.
Thanks! (tami)

**********************************************


0 件のコメント:

コメントを投稿