2013年11月21日

今朝の渋谷と串徳の串揚げ

H&Mの巨大看板の画像が新しくなっていた。年末のパーティをイメージした商品展開のようだ。それにしても1500円を切る商品にこれだけの看板を使うのもユニークな発想だ。
夕方からAllAboutのスタッフの皆さんと、これからのキッチン記事のあり方について討議を重ねた。終了後「串徳」でお疲れさん会で乾杯!今夜はボジョレーの解禁日ということもあって串揚げと赤ワインで乾杯!遅くまでお疲れさんでした。そしてご馳走さまでした!(hide)

Image of huge billboard of H&M had become new. It seems the product development that is the image of the party at the end of the year. Even so, use the sign of this only to products cut the 1500yen and it's a unique idea.

And the staff of AllAbout, I have repeatedly discussed the role of the kitchen in the future article in the evening. Toast with tired's Drawings "KUSHITOKU" after the end! Toasting with red wine and deep-fried skewers partly that ban day of Beaujolais tonight! It was a tired till late. And it was feast! (hide)
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