東京発8時50分の新幹線で名古屋まで行き、名鉄に乗り換えて新鵜沼近くにあるクライアントの工場まで定例の打合せで出張。
新幹線から見る9時前の数寄屋橋は朝日の強い逆光でちょっと面白い写真。名古屋駅に近づくと新宿にも奇抜な超高層を建てた「モード学園」が、名古屋駅前にもユニークな超高層が建っている。今日の名古屋は東京よりも寒いくらいだった。
犬山駅を出ると木曽川を渡って新鵜沼に到着する。この辺りが今は無くなってしまった木曽川を下るライン下りの終点だそうだ。(hide)
I went to Nagoya by Shinkansen from Tokyo 8:50, Business in the regular meetings of the factory of clients in the Shin-Unuma change to the transfer to Meitetsu.
Sukiyabashi of 9:00 before seen from the Shinkansen interesting little photo backlit strong morning sun.
Built a novel high-rise also Shinjuku and approaches to Nagoya Station "Mode Gakuen" is building a high-rise unique to Nagoya. Nagoya today was much colder than Tokyo.
To arrive in Shin-Unuma across the Kiso-River and left the Inuyama station. This area is likely to end point of a line down the Kiso-River that was gone now. (hide)
新幹線から見る9時前の数寄屋橋は朝日の強い逆光でちょっと面白い写真。名古屋駅に近づくと新宿にも奇抜な超高層を建てた「モード学園」が、名古屋駅前にもユニークな超高層が建っている。今日の名古屋は東京よりも寒いくらいだった。
犬山駅を出ると木曽川を渡って新鵜沼に到着する。この辺りが今は無くなってしまった木曽川を下るライン下りの終点だそうだ。(hide)
I went to Nagoya by Shinkansen from Tokyo 8:50, Business in the regular meetings of the factory of clients in the Shin-Unuma change to the transfer to Meitetsu.
Sukiyabashi of 9:00 before seen from the Shinkansen interesting little photo backlit strong morning sun.
Built a novel high-rise also Shinjuku and approaches to Nagoya Station "Mode Gakuen" is building a high-rise unique to Nagoya. Nagoya today was much colder than Tokyo.
To arrive in Shin-Unuma across the Kiso-River and left the Inuyama station. This area is likely to end point of a line down the Kiso-River that was gone now. (hide)
All About 最新記事のご案内です。興味ある記事をご覧ください。
辛くないキムチ 水キムチ
食べるラー油の手づくりレシピ
■キッチン ガイドhideの最新記事はこちらです!
オーダーキッチンの落とし穴!「水の仕舞」が肝心です。
東京ガス「暮らしのデザイン展2013」
トーヨーキッチン秋の新作は「オーロラカラー」
ケルン国際家具見本市2014の開催概要
理想のアイランドキッチンづくり極意・その2
0 件のコメント:
コメントを投稿