2012年8月9日

早朝の「じぶん学校」とツナシマ・キッチンセミナープロ向け

「AllAbout・じぶん学校」の4回目が開かれました。
今朝は、「日本vs西洋漬物対決!」と銘打って、
3種の実演に加えて、
全6種のお漬け物を皆さんに食べ比べて頂きました。
朝早くから有意義なセミナーを担当させていただき、
また多くの皆様に熱心に参加いただいて感謝申し上げます。
3時過ぎからは、ツナシマキッチンセミナープロ向けを
担当させていただきました。
こちらもとっても盛り上がりました。
ありがとうございました!(tami)
Fourth college "AllAbout JIBUNGAKKO " was held.
This morning, hailed as "! Confrontation pickles Western vs Japan",
In addition to the demonstration of three species,
Thank you eat the pickles than us all six.
Will be responsible for the meaningful seminar early in the morning,
I would like to thank everyone can attend to many also eagerly.
From 3 o'clock, a seminar for tsunashima professional kitchen I was allowed to charge.
Here was also very exciting. Thank you very much for everyone! (tami)
 allaboutじぶん学校の画像を使わせていただきました
**********************************************


0 件のコメント:

コメントを投稿