2012年7月19日

早朝のじぶん学校とツナシマキッチンセミナー・ユーザー向け

AllAboutのじぶん学校が始まりました。
tamiの担当させていただくのは
もっと!発酵ライフ」のクラスで
今日から毎週木曜日の朝7時半から始まります。
第一回目は『発酵って何?発酵パワーを知る - 新旧味噌食べ比べ -』でした。
早朝の清々しい気持ちを、
参加いただいた皆様と共有させていただきました。
ありがとうございました。(tami)
"My SkillUp College"by AllAbout has started.
It is allowed to be in charge of tami
In the class of "Life fermentation! More"
Starts at 7.30 every Thursday from today.
What is "fermented after the first eye? Was "- eat miso compared old and new - to know the power of fermentation.
Invigorating feeling of early morning,I was allowed to be shared with everyone who participated. Thank you.(tami)


11時からは恒例のツナシマキッチンセミナー・ユーザー向けが開かれました。今日の参加者は4名の方がたで、新築計画・リフォーム計画それぞれの方々でした。
間近にキッチン計画が迫っている方々なので、質問もなかなか鋭く、大いに盛り上がったセミナーになりました。
ご参加いただいた皆様、本当にありがとうございました!(hide)
From 11:00 started tsunashima for the annual user seminar. Today's participants of 4 peoples who knotweed, people who came reform plans of each new construction plan.
So people who planning kitchen is imminent, quite sharp questions, the seminar was greatly raised. Everyone who join us, thank you very much! (hide)

 **********************************************
キッチン ガイドhideの最新記事はこちらです!










0 件のコメント:

コメントを投稿