2014年2月10日

71歳の誕生日と名古屋出張

本日71歳の誕生日を無事に迎えることができました。多くの友人の皆様から心温まるメールをいただき、またFaceBook友達の多くの方々からもお祝いのメッセージをいただきました。心から厚く御礼申し上げます。
まだまだやりたい仕事が沢山あり、皆様のご協力をあおぐことも多いかと思いますので、よろしくお願いいたします。
早朝から名古屋へ出張だったのですが、今朝はまだ都内の雪が溶けていなくって滑りやすいのでレインシューズで出かけました。新幹線から見える都心の雪もまだ残っていましたが、名古屋に着いたらすっかり雪が溶けていたので驚きました。
昼食は名物の味噌煮込みうどんをご馳走になりました。
夕食は鯖の棒寿司の駅弁でささやかな誕生日の乾杯!帰宅してからtamiとふたりでバースデーケーキを肴にワインで乾杯!これからも元気に頑張ります。皆様どうぞよろしくお願いいたします。(hide)

I was able to safely greet the birthday of 71 years today . I received messages of congratulations from many people of FaceBook friends also , received a heartwarming email from everyone of many friends . I Thank you very much sincerely .
Since I think there are a lot of work I want to do still , shall be sought the cooperation of everyone also whether there is many , thank you .

It was a business trip to Nagoya from early in the morning , and went out in the rain shoes so slippery snow in Tokyo is gotta have melted yet this morning . Snow in the center of the city seen from the Shinkansen was left yet, but I was surprised because the snow had melted completely When I arrived in Nagoya .

Dinner toast of modest birthday lunches of sushi bar of mackerel ! Cheers wine relish the birthday cake with tami after I returned home ! I 'll try to fine from now on . Thank you very much everybody . (hide)



****************************************************************
All About 最新記事のご案内です。興味ある記事をご覧ください。
■「ホームメイドクッキング」「おもてなし料理」「手作り・保存食品」「圧力鍋料理」ガイドtamiの最新記事はこちらです



キッチン ガイドhideの最新記事はこちらです!



0 件のコメント:

コメントを投稿