2013年12月1日

師走の落花生とチーズパスタ

早いもので,今年も師走を迎えました!
昨夜,千葉出身の友人SZさんから殻付きの落花生と落花生の甘納豆をいただきました。早速いただきましたがどちらもしっかり落花生の味が楽しめます。落花生と普段口にするピーナッツとがまったく違う味であることを改めて認識させられました。本物の味をありがとうございました。
昨夜のパーティで使ったグラナパダーノのボウルを土産にもらって帰り、早速このボウルを使って三種類のパスタのディナーを楽しみました。ペペロンチーノ、ほうれん草とベーコン、パプリカとポルチーニのパスタはどれもがグラナパダーノの味と絡まって最高に旨い演出をしてくれます。ご馳走さまでした!(hide)

With so fast, we had a Shiwasu this year!
Last night, I received Amanatto of peanut and peanut shells from a friend Mr.Suzuki from Chiba. I had at once, but both can enjoy the taste of peanut firm. Was made ​​aware once again that it is the taste and usually eat peanuts and peanut is completely different. Thank you for a taste of the real thing.

I returned and got to the souvenir bowl of Granapadano we use at a party last night, and enjoyed a dinner of pasta of three types by using this bowl immediately. Peperoncino, pasta bacon spinach, porcini and paprika makes it a delicious produce the highest none is entangled with the taste of the Granapadano. Was a feast! (hide)
****************************************************************
All About 最新記事のご案内です。興味ある記事をご覧ください。

 辛くないキムチ 水キムチ




食べるラー油の手づくりレシピ

 



キッチン ガイドhideの最新記事はこちらです!



オーダーキッチンの落とし穴!「水の仕舞」が肝心です。


東京ガス「暮らしのデザイン展2013」

トーヨーキッチン秋の新作は「オーロラカラー」

ケルン国際家具見本市2014の開催概要

 理想のアイランドキッチンづくり極意・その2

0 件のコメント:

コメントを投稿