2013年6月23日

AllAbout料理クラブ

1時から国領駅前のアクロス料理教室で開かれたAllAbout料理クラブのイベントにtamiとふたりで参加してきました。
今日のテーマは「パン」。パンガイドの松野さんが講師役になってブリオッシュの生地づくりから,様々なパンづくりを楽しませていただきました。
hideは三つ編みパン、tamiはシナモンパン、ソーセージ巻き、丸パンなどを作りました。
なかなか良い具合に焼き上がり、白ワインで乾杯!hideの突然の参加にも関わらず暖かく迎えてくださって本当にありがとうございました。(hide)

I have participated with tami in the event of AllAbout cooking club opened in cooking classes Across near the Kokuryo Station from 1:00.
Today's theme is "bread". From the making of brioche dough, Matsuno's bread guide we have to entertain the bread making various become a lecturer role.
hide made braid role, tami made ​​cinnamon bread, sausage wound, and role bread.
The baked in pretty good condition, toast with white wine!
Thank you so much for us with a warm welcome despite the participation of sudden hide. (hide)

****************************************************************
All About 最新記事のご案内です。興味ある記事をご覧ください。





ALNO社工場視察レポート2013



朝日住まいづくりフェア2013開催中

0 件のコメント:

コメントを投稿