2013年3月8日

OZONEインテリアトレンドセミナー

5月中旬並みという、今までの寒さが嘘みたいに暖かな一日。
当然ランチはアウトドアということで、RoyalGardenCafeのテラスランチを楽しんだ。
夕方5時半からは新宿OZONEで開かれたインテリアトレンドセミナーで「ケルンLivingKitchen2013に見る世界の最新キッチン動向」というテーマで話させていただきました。今夜の参加者は63名の方々でした。
大勢の友人たちにも参加いただき、セミナーのあとの懇親会も大いに盛り上がりました。ご参加いただいた皆様、ありがとうございました。(hide)

That the same level as mid-May, the cold of ever lie like a warm day.
The lunch is that outdoor course, I enjoyed the lunch terrace RoyalGardenCafe.
I was allowed to talk on the theme of "the world's latest trends in kitchen seen in Cologne LivingKitchen2013" interior trend seminar which was held in the evening from 5:30 OZONE Shinjuku.
Tonight's participants were 63 people people.
We also participated in a large number of friends, also greatly raised social gathering after the seminar. Everyone who join us, thank you. (hide)


***************************************************
All About 最新記事のご案内です。興味ある記事をご覧ください。

簡単缶詰レシピ アレンジ4












キッチン ガイドhideの最新記事はこちらです!


第13回厨房設備機器展視察報告
 

0 件のコメント:

コメントを投稿