2012年9月12日

古い線路の架線撤去とCanonG10の修理

京王線調布駅が地下に変わって一月近くがたち、ようやく架線の撤去工事が始まった。
工事を担当している人たちの姿が、何となく寂しそうに見えるのは私だけなんだろうか?
新築工事現場で働く人と、解体撤去工事現場で働く人とはやっぱり違って当然だと思う。

Nearly a month after the Keio Line Chofu Station on behalf of the basement, the removal of the overhead line construction finally began.
I wonder if I just figure that the people who are responsible for construction, does seem somewhat lonely?
I think people who work in the field and new construction, and the people who work in the construction site dismantling it natural too different.

交渉を重ねた結果再度修理を依頼することになったCanonG10の修理が終わり、新宿三井ビルのサービスセンターまで受け取りに行った。光学ユニット一式と前カバーユ ニット一式の交換で合計12,075円の修理代となった。G10がそのままお蔵入りになるのを防げただけでも良かったように思う。
同じ三井ビルに入っていたPentaxのギャラリーが無くなって、三井リハウスのショールームに変わっていた。EPSONのギャラリーも場所が変わり、大判プリントのギャラリーは無くなったようだ。時代が変わりカメラのショールームも激変している。(hide)
Repair of CanonG10 I decided to request a repair again a result of negotiations is over, I went to pick up the service center. Became a total repair bill of 12,075 yen in exchange for a set of cover unit set and before the optical unit. I'd like to prevent G10 was good even if only to become as it is shelved.
Pentax galleries that were in the same building Mitsui is lost, I had turned into showrooms Mitsui-Rehaus. Changes where a gallery of EPSON, seems to have lost the gallery of large format print. Upheaval of the camera also has showrooms age changes. (hide)

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