2012年8月11日

ツナシマキッチンセミナー・ユーザー向け開催!

午前11時から8月度ツナシマキッチンセミナー・ユーザー向けが開かれました。
今日の参加者は10名の方々と3名の赤ちゃん!
赤ちゃん3名が加わったセミナーのなので、賑やかなこと‥。
大いに盛り上がって、小さな子供たちにも満足してもらったセミナーとなりました。
ご参加いただきました皆様、本当にありがとうございました!(tami&hide)
Tsunashima Kitchen Seminar for users of August was held from 11 am.
Today's members were three babys and 10 peoples!
3 baby name because it has joined seminars, ‥ that lively.
Became greatly excited and seminars, and had to be satisfied with small children.
Was attended by everyone, thank you very much! (tami & hide)

**********************************************


0 件のコメント:

コメントを投稿